Klachtenprocedure

Jan van Peer Slaapcomfort handelt alle bestellingen met de grootst mogelijke zorg af. Het kan echter voorkomen dat er een fout wordt gemaakt.

Bij een fout van onze kant, waar u dus niets aan kan doen, bieden wij een nieuw product aan of boeken wij het aankoopbedrag terug aan u. In beide gevallen ontvangen wij graag de betreffende bestelling retour, deze zullen wij in een geval waarbij de fout aan onze kant ligt of bij onze vervoerder, kosteloos bij u afhalen. Het kan ook voorkomen dat er een typefout gemaakt wordt door u als klant. Daarom vragen wij altijd om de ingevoerde gegevens goed te controleren.

Graag ontvangen wij uw bericht, wij zijn te bereiken onder telefoonnummer 0591 – 614033. Omschrijf uw klacht alstublieft goed. Bij klachten over een product ontvangen wij graag een digitaal foto bewijs. U ontvangt binnen 1 werkdag een reactie van ons.

Hebt u een klacht over onze service?

Goede service is bij www.beddenzaak.nl vanzelfsprekend. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan kunt u deze middels onderstaand formulier melden.  U kunt de klacht ook telefonisch melden op 0591 – 614033. U ontvangt binnen 1 werkdag een reactie van ons.